ذرت‌کاران شوش حق الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش گفت: با وجود وعده‌های یک هفته‌ای مسئولان، ذرت‌کاران این شهرستان هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند.

عبدالرحیم رحیمی‌نیا درباره مشکلات کشاورزان این شهرستان در دریافت هزینه‌های خرید تضمینی محصول خود اظهار کرد: با گذشت بیش از دو ماه از خرید تضمینی ذرت از سوی سازمان تعاون روستایی و با وجود وعده‌های یک هفته‌ای مسئولان از جمله مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان برای پرداخت تمام مطالبات و یا بخش زیادی از آن به کشاورزان، همچنان این قشر زحمتکش حاصل دسترنج خود را دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: با وجود مکاتبات و پیگیری‌های متعدد تلفنی و حضوری با وزارت جهادکشاورزی و سایر مسئولان مرتبط کشوری و استانی متأسفانه ذرت‌کاران این شهرستان هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند.

رحیمی‌نیا گفت: با وجود اینکه قبل از برداشت، از طرف دولت اطمینان داده شده بود که اعتبار لازم برای خرید تضمینی این محصول استراتژیک تأمین شده اما اکنون پس از گذشت بیش از دو ماه از خرید این محصول دولت نتوانسته، وجه خرید ذرت را به کشاورزان بپردازد و این طور آنها را با مشکل مواجه ساخته است.

وی در پایان از مسئولان و مدیران ارشد بخش کشاورزی خواستند تا با درک بیشتر از وضعیت سخت معیشت کشاورزان و پرداخت هر چه سریع‌تر مطالباتشان به این وضعیت بحرانی خاتمه دهند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.