سازه‌های آبی شوشتر در قاب دوربین شبکه‌ آلمانی فرانسوی

عصر جنوب: مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر از نمایش سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در شبکه‌‌ای آلمانی فرانسوی خبر داد.
حسین عیدانی اظهار داشت: شبکه‌ای آلمانی فرانسوی در حال ضبط مستندی در سایت آبشارها و سازه‌های آبی تاریخی شوشتر است که در آینده نزدیک این مستند از این شبکه پخش خواهد شد.

وی افزود: این مستند با همکاری گروه شیوا رسانه و این شبکه آلمانی فرانسوی در سازه‌های آبی تاریخی شهرستان شوشتر در حال تولید است و سپس پخش خواهد شد.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر خاطرنشان کرد: این گروه مستندساز در حال به تصویر کشیدن آثار تاریخی کشور است که کار ضبط آثار این مستند از خرم آباد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

عیدانی با اشاره به فعالیت گروه مستندساز در شهرستان شوشتر گفت: این گروه مستندساز در شهرستان در حال فعالیت شبانه‌روزی است و کار فیلمبرداری آنها برای این مستند در سراسر کشور تا سال آینده به طول می‌انجامد.

وی تاکید کرد: به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی و معرفی آثار تاریخی شوشتر از همه توانمندی موجود در این پایگاه پژوهشی استفاده می‌کنیم.

به گزاری خبرگزاری فارس، سازه‌های آبی تاریخی شوشتر شامل ۱۳ اثر در قالب پرونده دهمین اثر ثبت جهانی ایران به ثبت رسیده و همه‌ساله گردشگران زیادی را برای بازدید به این شهر تاریخی فرا می‌خواند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.