انتقاد تند عضو شورای شهر شوشتر از شهردار

عصر جنوب: عضو کمیسیون فضای سبز شورای شهر شوشتر گفت: شهردار بدون توجه به نظر شورای شهر عزل و نصب می‌کند.

بهرام نوروزی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهردار بدون نظر شورای اسلامی شهر مسئول فضای سبز شهرداری را از سمت خود عزل می‌کند و باز هم بدون توجه به نظر شورای اسلامی شهر یک راننده را به این سمت انتخاب می‌کند که با روح شایسته‌سالاری منافات دارد.

وی گفت: اگر روزی قرار باشد که شهردار شوشتر از سمت خود عزل شود باید ابتدا فردی تخصصی‌تر و توانمندتر از وی به این سمت انتخاب شود و سپس در راستای عزل وی اقدام کرد و همین مسئله باید در عزل و نصب‌های شهرداری مدنظر باشد ولی در عزل و نصب مسئولان فضای سبز شهرداری شوشتر شاهد خلاف این مهم بودیم.

نوروزی ادامه داد: انتخاب پیمانکار برای هرس و فرم دهی درختان موجود در سطح شهر شوشتر کار اشتباهی بود و به این دلیل با این قضیه مخالف کردم و اکنون نیز با این طرح مخالفم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مرکز شهر درختان کهن‌سالی از ریشه کنده‌ و یا قلع‌ و قمع شده‌اند و به این دلیل باید شهرداری شوشتر در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از پیمانکاران بومی در این زمینه استفاده می‌شد، گفت: باید از افراد بومی در این زمینه استفاده می‌کردیم تا هم از توانمندی مردم شوشتر استفاده شود و هم هزینه شهرداری در این زمینه در شهر شوشتر باعث بهبود شرایط اقتصادی باشد ولی هیچ‌کدام از این دو مسئله اتفاق نیفتاد.

نوروزی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در نظارت بر این قرارداد کوتاهی کرده است، اظهار کرد: در اجرای این قرارداد مشکلات زیادی وجود داشت که نابودی بخش از فضای سبز شهری تنها یکی از این مشکلات است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.