سادات ابراهیمی تفاهم نامه انتقال آب از سرشاخه های کارون را تکذیب کرد

عصر جنوب: تفاهم نامه بین نمایندگان استان اصفهان و وزارت نیرو در خصوص انتقال آب از سرشاخه های کارون تکذیب شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سفیر شوشتر اظهار کرد: طی تماس تلفنی که امروز با آقای حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت منابع آب ایران و آقای انجم شعاع معاون حقوقی و پارلمانی وزارت نیرو و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو داشته ام ، همگی این آقایان این موضوع را به شدت تکذیب کردند.

وی در ادامه افزود: اخبار مبنی بر تفاهم نامه بین وزارت نیرو یا هر مقام مسئول با نماینده یا نمایندگان استان اصفهان را با قاطعیت تکذیب کردند. و قول دادند که این موضوع همین امروز از طریق روابط عمومی وزارت نیرو تکذیب شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجمع نمایندگان استان خوزستان از رئیس جمهور محترم درخواست دارد قولی که در سفر استانی به مردم شریف خوزستان در خصوص عدم انتقال آب از سرشاخه های کارون به جز مصارف شرب را دنبال کنند و به همان صورت بر سر نظر خود باقی بماند.

سید محمد سادات ابراهیمی افزود: قطعا مردم خوزستان و مجمع نمایندگان این استان به رئیس جمهور عزیز خود اعتماد دارند و با شناختی که از ایشان داریم وی شخصی نیست که حرفی غیر کارشناسی و بر خلاف مصالح ملی کشور بزند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پایان عنوان کرد: انتقال آب کارون خط قرمز نمایندگان استان خوزستان محسوب می‌شود و ما تا آخر پیگیر این مسأله خواهیم بود و مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.