شهردار شوشتر: تخریب باغ شهرداری ضروری بود

عصر جنوب: شهردار شوشتر گفت: تخریب باغ شهرداری شوشتر در مجاور مسجدجامع این شهرستان برای تعریض معبر ضروری بود و از این اقدام حمایت می‌کنم.
آرش دور در شوشتر اظهار کرد: باغ شهرداری در مجاورت مسجد جامع شوشتر در چند روز گذشته در لیست عملیات عمرانی قرار داشته و برای بازگشایی معبر و سهولت در تردد در این منطقه لازم بود چنین اقدامی انجام شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح نیاز به مجوز از شورای اسلامی شهر نبود و شهرداری رأسا در این زمینه اقدام کرده و این اقدام برای بهبود شرایط تردد در این منطقه انجام‌ شده است.
شهردار شوشتر با اشاره به اینکه طرح تعریض این معبر زمان زیادی بوده که تهیه‌ شده است، خاطر نشان کرد: طرح تعریض نیاز به تصویب در شورای شهر ندارد و برای این مسئله مصوبه نیاز نیست.وی درباره درختان کهن‌سالی که در این تعریض نابود شده‌اند، افزود: من خودم این تعریض را ندیده‌ام و از تخریب درختان کهن‌سال اطلاعی ندارم.
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، چند روز پیش به بهانه تعریض باغ شهرداری در مرکز شهر شوشتر تعدادی درختان کهن‌سال در این منطقه از بین رفت و شهرداری شوشتر به‌راحتی این درختان را از ریشه کند.
بر این اساس، اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر در این زمینه تاکنون در برابر اقدامات شهردار در این پارک محله سکوت کرده‌اند و اظهارنظری انجام ‌نشده است.

فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.