انفجا در شوشتر یک مجروح بر جای گذاشت

عصر جنوب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شوشتر از نشست گاز به‌عنوان دلیل انفجار در یک‌ منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه یک مجروح داشته است.
سید مهدی ایوبی اظهار کرد: در حادثه انفجار یک‌ منزل مسکونی در منطقه میدان فخاریان شهرستان شوشتر یک زن به‌شدت مجروح شد که به دلیل شدت جراحات به بیمارستان اعزام‌ شده است. شدت سوختگی این زن به حدی زیاد بوده که وی برای مداوا به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام‌ شده و به این دلیل از حال وی اطلاعی نداریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شوشتر با اشاره به اینکه هنوز میزان خسارت‌ها در منازل مجاور محل حادثه بررسی نشده است، گفت: هنوز مشخص نیست که به منازل کناری در این حادثه چه میزان خسارت وارد و در این زمینه هنوز کار کارشناسی انجام‌ نشده است.

ایوبی با تاکید بر وارد شدن خسارت به منازل مجاور خاطرنشان کرد: در این انفجار شیشه‌های منازل مجاور شکسته و در برخی موارد دیوارهای واحدهای کنار نیز دچار ترک‌خوردگی و خسارت شده‌اند.

این مدیرعامل ادامه داد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام‌ شده‌ و یک زن مجروح را با کمک اهالی و نیروهای امدادی از زیر آوارها خارج کرده‌اند.

صدای انفجار به حدی زیاد بود که در سایر مناطق شهرستان شوشتر نیز شنیده و باعث رعب و وحشت مردم شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.