جلسه شورای هیئات مذهبی شوشتر  با محوریت برنامه ریزی دهه مبارک فجر و فاطمیه برگزار شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جلسه شورای هیئات مذهبی شوشتر  با محوریت برنامه ریزی دهه مبارک فجر و فاطمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جنوب ،جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان شوشتر  با محوریت برنامه ریزی دهه مبارک فجر و فاطمیه برگزار شد.

رئیس سازمان  تبلیغات اسلامی شهر شوشتر در این جلسه ،‌اظهارداشت:هیئات مذهبی نقشی مهم و تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند به گونه‌ای که اکثر انقلابیون در بستر هیئت مذهبی رشد کرده و به فعالیت خود در راستای اضمحلال حکومت شاهنشاهی و استقرار حکومت جمهوری اسلامی پرداخته‌اند.
حجت الاسلام مهدوی کیا  ادامه داد: برنامه ریزی جهت تحقق منویات امام خمینی و مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت هرچه بیشتر تشکل های مردمی از جمله هیات مذهبی و انجمن های اسلامی در آئین های دهه مبارک فجر از مهمترین وظایف ما محسوب می شود لذا باید نهایت سعی و تلاش در جهت برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر صورت گیرد.
سپس محسن محمدی رئیس شورای هیئات مذهبی  با تاکید بر برگزاری باشکوه دهه فجر و ایام فاطمیه افزود:هیئات مذهبی می توانند دژ محکمی در مقابل حملات دشمن باشند و شورای هیئات مذهبی اتاق فکر این هیئات است.
محمد باقر عباسی  دیگر عضو شورای هیئات مذهبی نیز خاطرنشان کرد: یکی از دلایل بقای هیئت های مذهبی مردمی بودن این نهادهای مدنی و دینی بوده که این امر راز ماندگاری اسلام نیز تلقی می شود.
در ادامه و پس از شور و تبادل نظر اعضاء مواردی از جمله برگزاری همایش فاطمیون ، پیگیری ثبت هیئات مذهبی در سامانه طوبی ، اجرای برنامه های انقلابی با محوریت فاطمیه  و دهه فجر توسط هیئات مذهبی بوِیژه فاطمیه دوم از مهمرین مصوبات جلسه بود.

مطالب پیشنهادی