برگزاری جشنواره خیریه غذا با هدف کمک به کودکان نیازمند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصر جنوب  امسال هم مانند سال های گذشته جشنواره غذا  با  مشارکت پررنگ مردم شوشتر  به همت  شهرداری ، مهدکودک ها ،  مراکز بهزیستی و خیرین شهرستان برپا شد.

در این کار خیر وخداپسندانه  مردمان خیر این شهر نماد انسان دوستی و مهربانی را به تصویر کشیدند تا امسال نیز شهر شوشتر به عنوان دیار سخاوت ،مهربانی ونوع دوستی در ذهن وخاطر شهروندان ثبت شود. جوانان دراین روز تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا  لبخند را بر لبان کودکان سرطانی وآرامش را بر قلب نیازمندان جامعه جاری سازند .

در این جشنواره‌ ، انواع غذا، شیرینی، دسر، نوشیدنی و… توسط بانوان نیکوکار و خدادوست شوشتری  تهیه شد تا با فروش این مواد غذایی ، سفره مهربانی را بین نیازمندان تقسیم کنند . این حرکت فرهنگی و مهم در جهت رفع محرومیت فقرا، نیازمندان، ایتام، بیماران خاص و… انجام شد ؛و جوانان یا علی گویان ؛ با زور و بازوی خود برای رفع مشکلات کودکان سرطانی وبی سرپرست گام برداشتند .

این جشنواره که با استقبال گرم مردم شوشتر  مواجه شد مردم چشم انتظار بودند تا  با خریدن غذاهای تهیه شده، خشتی را برای بنای زیبای مهربانی وعطوفت به کودکان سرطانی و بی سرپرست مهیا سازند که اگر چه گام گوچکی است ؛اما استمرار آن دردی از دردهای جامعه را درمان  کند و احساس رضایت بخشی در کودکان نیازمند و افراد بی سرپرست حاصل نماید . ازاین رو ما  ودیگر خبرنگاران حاضر در این برنامه ،تصمیم گرفتیم تا با تهیه گزارش میدانی از  غرفه داران ، مردم ومسئولان رسالت خود را در این کار مهم وارزشمند به انجام برسانیم .

محمد باقر عباسی کارشناس امور فرهنگی و رسانه

 

 

مطالب پیشنهادی