همایش متمسکین به ثقلین در شوشتر برگزار شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با حضور گسترده هیئت‌های مذهبی و هیئت‌امنای مساجد شوشتر همایش متمسکین به ثقلین این شهرستان در فضایی معنوی برگزار شد.

به گزارش عصر جنوب-شوشتر، شب گذشته  همایش متمسکین به ثقلین شوشتر با حضور گسترده مردم، هیئت‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی در سالن فرهنگ شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این همایش در شب گذشته  میزبان آیت الله  سید علی جزایری ریاست حوزه علمیه شهرستان ، حسین پنبه دانه  فرماندار ، حجت‌الاسلام دکتر سلیمانی  امام‌جمعه شهرستان ، حسین نیسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین بود .

در این همایش آیت الله سید علی جزایری  بر برگزاری صحیح عزاداری‌های محرم تاکید کرد و شاخص‌های عزاداری‌های صحیح و شایسته از دیدگاه اهل‌بیت معرفی شد تا در ایام محرم در این زمینه از سوی هیئت‌های مذهبی اقدام شود.

بر این اساس، حضور پیرغلامان، شعرا، مداحان و خانواده‌های معظم شهدا در این مراسم بسیار چشمگیر بود و به این دلیل معنویت خاصی در محل برگزاری همایش حکم‌فرما بود.

مداحی مداحان باسابقه و حضور شعرای اهل‌بیت در این همایش باعث شده بود که کمتر کسی در مصائب امام حسین(ع) اشک غم از دیدگان جاری نکند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.