«پور سلیمی» دادستان جدید شوشتر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عیسی پور سلیمی که از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان دادستان جدید شوشتر منصوب شد روز سه شنبه در شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

علی غیاثوند رییس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان در آیین معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر گفت: خدمتگذاری به مردم یک فرصت است و مسوولین باید قدر این فرصت ها را بدانند.

وی با اشاره به شغل حساس دادستانی افزود: مردم گرایی و حق گرایی دو خصیصه مهم دادستان می باشد و دادستان باید در این زمینه ارتباط مناسبی با شوراهای حل اختلاف و سران طوایف در جهت پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.

غیاثوند تصریح کرد: سالانه ۲۰ درصد در سطح استان خوزستان افزایش پرونده ورودی به دادگستری داریم و این در حالی است که هیچگونه قاضی جدیدی در دادگستری های استان اضافه نشده است.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان اظهارکرد: دادستان باید با همکاری اعضای شورای تامین شهرستان تمام موضوعات را رصد کرده و برای حل آنان راهکار ارایه دهد.

وی گفت: برگزاری سالم انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری، مبارزه با زمین خواری ،جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و کاهش سرقت از جمله مواردی هستند که دادستان جدید نیاز است با همکاری سایر دستگاه های اجرایی ،توجه ویژه ای به آنها داشته باشد.

پیش از این مجید کاویانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر بود که اخیرا به سمت دادستانی شهرستان قدس منصوب گردید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.