امتناع استاندار از زدن کلنگ‌ پروژه پل شهید کجباف شوشتر/ مقتدایی: من بچه آبادانم؛ اینکه می‌گویند آبادانی‌ها «لاف» می‌زنند دروغ است!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان از زدن کلنگ پروژه پل شهید کجباف شوشتر به دلیل وجود نقص در مراحل آغازین کار امتناع کرد.

به گزارش فارس، استاندار خوزستان صبح امروز به شهرستان شوشتر سفر کرد و ضمن بازدید از چندین پروژه، به آغاز عملیات اجرایی پروژه ساحل‌سازی بند میزان شوشتر رسمیت بخشید.

در این آئین مسئولان شهری نیز وی را همراهی کرده و اطلاعات لازم در مورد پروژه‌ها را در اختیار وی قرار می‌دادند.

عبدالحسن مقتدایی اما در آئین کلنگ‌زنی پروژه پل شهید کجباف این شهرستان، از زدن کلنگ این پروژه امتناع کرد و علت این امر را نصفه و نیمه کاره بودن اقدامات آغازین کار عنوان کرد.

وی در این آئین اظهار کرد: امروز مسئولان شهرستان اعلام آمادگی کردند و ما نیز در مراسم حضور پیدا کرده‌ایم تا بتوانیم گامی مثبت برای منطقه و مردم استان‌مان و به‌ویژه این شهرستان برداریم.

وی افزود: اما با مشاهده ظواهر امر نمی‌توان از زدن کلنگ آغاز به‌کار این پروژه صرف‌نظر کرده و زمان آن را به موعدی دیگر موکول خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: فرماندار شوشتر باید جلسه‌ای ترتیب بدهد، نحوه فاینانس پروژه مشخص شود، مشاور باید نقشه‌ها را مطالعه کند، برنامه و بودجه این پروژه بررسی و در نهایت کار آغاز خواهد شد.

مقتدایی ادامه داد: حتی گفته‌ایم که قرارداد بیمه این پروژه نیز انجام شود تا مبادا در روند کار سنگی به چشم کارگری خورده شود و دیگر نتوان از پس جبران آن برآمد!

 

۱۳۹۴۰۶۱۰۰۰۰۷۸۳_PhotoL

 

*اینکه می‌گویند آبادانی‌ها «لاف» می‌زنند دروغ است

وی بیان کرد: همانطور که مسئولان از ما انتظار دارند مردم نیز به همین ترتیب، و نمی‌خواهیم کاری را آغاز و به سرانجام برسانیم که از ابتدا ناقص و با کم و کاست بنا گذاشته شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ما کار اساسی انجام می‌دهیم و از مسئولان نیز چنین انتظاری را داریم گفت: من بچه آبادان هستم و بچه‌های آبادان به «لاف زدن» بدنام شده‌اند، اما به جرات می‌گویم هر چه در این مورد به آبادانی‌ها نسبت داده‌اند دروغ است!

مقتدایی در پایان بیان کرد: برای این پروژه معاونت برنامه ریزی پیگیر کار خواهد بود و با همراهی مسئولان شهرستان شوشتر امید است هر چه زودتر به سرانجام برسد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.