کارخانه کاغذ سازی شوشتر تا پایان سال ۹۵به بهره برداری کامل می رسد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون امور صنایع وزیر صنعت ،معدن ،تجارت در بازدید از کارخانه کاغذسازی کارون شوشترگفت:این کارخانه قرار است در چهار فاز تا پایان سال ۹۵به بهره برداری کامل برسد.

محسن صالحی نیا در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت:با توجه به مصوبه دولت در جهت رفع موانع تولید در سطح کشور تصمیمات خوبی به منظور اعطای تسهیلات ویژه و تعیین تکلیف بدهی های قبلی با هدف بازگشت این واحدها به چرخه اقتصادی در نظرگرفته شده است.
وی گفت:کارخانه کاغذسازی شوشتر یکی از کارخانه های مهم و بزرگ استان محسوب می شود که متاسفانه بدلیل پاره ای از مشکلات چندین سال بلاتکلیف مانده بود.
معاون وزیر صنعت ،معدن ،تجارت افزود:با توجه به اینکه در این پروژه هزینه های هنگفتی صرف شده در تلاش هستیم تا با تامین منابع و اعطای تسهیلات این پروژه را تا پایان سال ۹۵به بهره برداری کامل برسانیم.
وی تصریح کرد:با توجه به اینکه مجری طرح فردی صاحب تجربه می باشد انتظار داریم تادر فرصت تعیین شده جهت ایجاد اشتغال در شهرستان و ایجاد ارزش افزوده در کشور این پروژه به طور کامل راه اندازی شود.
حجت اسلام والمسلیمن سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت:بعد از واگذاری این طرح به بخش خصوصی اقدامات خوبی صورت گرفت که نشان از توانمندی بخش خصوصی دارد.
وی افزود:با توجه به پتانسیل این کارخانه در جهت ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری انتظار داریم تا مسوولین مربوطه نسبت به تخصیص اعتباردر اسرع وقت مساعدت لازم را داشته باشند.
سادات ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد:امروز همچنین جلسه ای با کارآفرینان و صنعتگران شهرستان های شوشتر و گتوند داشتیم که خوشبختانه تصمیمات خوبی در جهت رفع موانع تولید در سطح شهرستان های شوشتر و گتوند اتخاذ شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.