بازار داغ تبلیغات کاندیدای مجلس شوشتر و گتوند در عید نوروز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز سال ۱۳۹۴ خورشیدی ، این روزها کاندیدای انتخابات مجلس در شوشتر و گتوند هم بسیار فعال شده و اخبار داغ انتخاباتی از آنها به گوش می رسد .
به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری پیک شوشتر ، گزارشهای رسیده حاکی است که کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای شوشتر و گتوند به بهانه عید نوروز جلسات داغ انتخاباتی خود را برگزار نموده و در این جلسات قشرها و گروههای مختلف نیز حضور دارند .
جلسات انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شوشتر تا حدی داغ گردیده است که برخی از کاندیدا حتی تا ساعت ۲ نیمه شب و در روزهای تعطیلی عید نوروز نیز جلسات انتخاباتی برگزار می نمایند .
اینکه خروجی این جلسات انتخاباتی کاندیدای مجلس در شوشتر چه می باشد و آیا این کاندیدا می توانند به توقعات و خواسته های شهروندان در عقب ماندگی های عمرانی و آبادانی شوشتر اقدام موثری انجام داده و یا فقط برخی از کاندیدا شعارهای انتخاباتی به حاضرین در جلسه می دهند جای خود دارد ، اما نکته مهمی که نباید مردم فراموش نمایند این است که مردم تنها به توانمندیها ، سوابق کاری و برنامه های کاندیدای مجلس توجه داشته و اینکه آیا در آینده می توانند گامهای موثری در رفع عقب افتادگیهای عمرانی و آبادانی شوشتر بردارند ، توجه جدی نمایند ./

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.