آغاز آسفالت منطقه جهان آرا شادگان

عصر جنوب: سرپرست شهرداری شادگان گفت: آسفالت‌ریزی معابر منطقه جهان‌آرا این شهر در حال انجام است.
حسن مزبانی‌پور اظهار کرد: در راستای ساماندهی، بهسازی و تسهیل عبور و مرور شهری در سطح معابر منطقه جهان‌آرا شادگان که عملیات قیرپاشی انجام شده و در حال حاضر عملیات آسفالت‌ریزی به‌ صورت ضربتی آغاز شده است.

وی ادامه داد: ساکنان آن منطقه می‌دانند که از لحاظ بهسازی آن وضع مناسبی نداشته و مردم از این وضع ناراضی بودند که ما توانستیم در این مدت با همت اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل زحمتکش این شهرداری عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت آن معابر را انجام دهیم.

سرپرست شهرداری شادگان افزود: آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی در این شهر احتیاج مبرم به بازسازی و اصلاح دارد و شهرداری شادگان مصمم است در آغاز دور جدید آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌های اصلی شهر در زمینه رفع این معضل اقدامات اساسی به‌عمل آورد.

مزبانی‌پور با بیان اینکه مردم محروم منطقه، استحقاق بیشترین خدمت‌رسانی را از سوی مسئولان دارند عنوان کرد: امیدواریم با بهسازی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر در مناطق محروم، بخشی از مشکلات مردم شادگان را برطرف کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: شهرداری شادگان در راستای جلب رضایت عمومی شهروندان تلاش‌های شبانه‌روزی خود را به صورت مستمر ادامه می‌دهد و در این راستا حمایت‌های معنوی و همیاری شهروندان شادگان در تسریع روند امور بی‌شک تاثیرگذار خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.