شهردار شادگان برکنار شد / مزرعه رفت، مزبانی بازگشت

عصر جنوب: رئیس شورای اسلامی شهرشادگان گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر شادگان جاسم مزرعه با هفت رأی از سمت خود برکنار و حسن مزبانی سرپرست شهرداری شادگان تعیین شد.

طاهر مقدم ظهر اظهار داشت: در چند ماه اخیر به دلیل آشفتگی و نابسامانی در مدیریت اجرایی شهری، کارشناسی نبودن اجرای برنامه‌های شهر و نارضایتی شهروندان از شهردار شادگان، موجب شد استیضاح این شهردار شد.

وی بیان کرد: با توجه به تذکرات مکرر اعضای شورا به شهردار، مبنی بر برطرف شدن مشکلات و پیگیری پروژه‌های نیمه‌کاره، انباشتگی زباله‌ها در معابر شهر، ناتوانی در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان، اجرایی نشدن مصوبات شورا ازجمله مواردی است که شهردار به آنها ترتیب اثر نداده است.

مقدم افزود: تعامل شورای اسلامی و شهرداری باید برای برطرف شدن موانع، سازندگی و توسعه بخشیدن به شهر باشد و به معنای واقعی باید خدمتگزاران شهروندان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان عنوان کرد: حسن مزبانی‌پور با رای هفت عضو از شورای ۹ نفره شهر شادگان به عنوان سرپرست شهرداری شادگان تعیین شد.

گفتنی است؛ پیش از انتخاب شدن جاسم مزرعه به عنوان شهردار شادگان، حسن مزبانی‌پور سرپرستی شهرداری شادگان را بر عهده داشته است که امروز اعضای شورای شهر شادگان وی را مجددا به عنوان سرپرست شهرداری شادگان انتخاب کردند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • در خبر انتخاب شهردار شادگان رئیس شورای شادگان را اشتباه نوشی گفتی رئیس شورار شهر اهواز