سرپرست فرمانداری شادگان:لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی در مراسمات عزاداری محرم شهرستان شادگان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست فرمانداری شادگان ،گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری عزاداری‌های ماه محرم مطابق با دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کمترین زمان در شهرستان برگزار شود.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی با هیئات مذهبی این شهرستان،اذعان داشت: امسال برگزاری مراسم عزاداری محرم در شادگان با سال‌های گذشته متفاوت است و لازم است این مراسم طبق پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از قبیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضاهای باز و با زمان محدود صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: در راستای اجرای مناسب برنامه های عزاداری لازم است هیئات مذهبی با شبکه بهداشت و درمان، اداره تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

صبری پور در پایان تاکید داشت: امروز وظیفه ما برگزاری مراسمی مناسب و درخور شأن و منزلت مکتب حسینی در ماه محرم است، اما در عین حال لازم است سلامت مردم تأمین شود و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی زمینه افزایش بیماری کرونا را مجددا فراهم خواهد کرد.

خبرنگار: ناصرحکیمی

 

مطالب پیشنهادی