۴۰ درصد جوانان شادگان بیکارند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مشکل عمده ما در شادگان بیکاری جوانان است که بالغ‌بر ۴۰ درصد این شهرستان را در بر می گیرد.

مجید ناصری نژاد پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از روزه‌های آب و برق در استان خوزستان اظهار کرد: کار بزرگی در زمینهٔ پروژه‌های آب و برق در این شهرستان به رغم سختی‌هایی در نحوه کار و راهی که صعب‌العبور و سخت بود، آوردن لوله با این قطر از کنار جاده و تالاب‌ها انجام شد، کار بسیار سنگین بود که اگر به طور معمول این کار انجام شود به راحتی انجام نمی‌شد اما همه دست به دست هم دادند این کار بزرگ محقق شد.

وی با تشکر از دست اندرکاران این پروژه‌ها بیان کرد: پروژه‌ای در کنار این پروژه‌ها به رغم کارهای صورت گرفته به اتمام نرسید که پروژه تصفیه‌خانه آب شادگان است؛ هم‌چنین پروژه تصفیه خانه فاضلاب دارخوین را داریم که به دلیل عدم تخصیص اعتبار امروز نتوانستیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در ابتدای نمایندگی خود اولین نامه‌ای را که نوشتم به وزیر وقت نیرو برای رسیدگی به وضعیت آب شرب بود.

وی بیان کرد: در توزیع و انتقال برق کارهای خوبی انجام شده با حمایت‌های مختلف مشکلات موجود نیز کاهش پیدا کند.

ناصری نژاد با اشاره به اینکه ۴۰ درصد مردم این شهرستان بیکار هستند، عنوان کرد: یکی از عمده مشکلاتی که امروز در شهرستان وجود دارد بیکاری است که به رغم وجود شرکت‌های صنعتی در این استان وجود دارد باید با تحقق جذب بومی از سوی این شرکت‌ها میزان بیکاری را در این شهرستان کاهش دهیم.

مطالب پیشنهادی