فرماندار شادگان:نیمی از مردم شهرستان وضع معیشتی مناسب ندارند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: احمد جعفری نسب شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شادگان افزود:برخی دستگاه های اجرایی در مسیر اجرای طرح های اشتغالزایی، خدماتی و عمرانی شهرستان سنگ اندازی کرده یا ملاحظه کاری می کنند.
وی بر رونق اقتصادی و گردشگری شادگان با توجه به زیرساخت ها و امکانات موجود تاکید کرد و اظهار داشت:برای خارج کردن شادگان از وضعیت موجود به کار انقلابی نیاز است.
جعفری نسب بر برطرف کردن مشکلات شهر شادگان تاکید کرد و ادامه داد:برخی امور در شادگان سلیقه ای و بدون در نظر گرفتن سهم و نقش مردم اجرا شده که این مشکل، تاثیر مناسبی در زندگی و اشتغال آنها نداشته است.
وی گفت:در بررسی چند هفته گذشته مشخص شد که برخی دستگاه ها به جای مطرح کردن اختلاف بین دستگاهی به فرمانداری مشکلات و اختلاف نظر خود را به دستگاه قضایی ارجاع دادند که این خلاف مصوبات هیات دولت است.
فرماندار شادگان گفت:فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان موظف به برطرف کردن اختلاف نظر دستگاه های اجرایی است و هیچ دستگاهی اجازه ندارد مشکلات و اختلاف نظر خود با دستگاه دولتی را بدون اطلاع فرمانداری به قوه قضاییه ارجاع دهد.
فرماندار شادگان در بخش دیگری از سخنانش، تالاب بین المللی شادگان را از ظرفیت های خاص این شهرستان خواند و اظهار داشت:معرفی جاذبه های گردشگری تالاب و جذب گردشگر بیشتر، رونق اشتغالزایی شهرستان را به همراه دارد.

 امام جمعه شادگان:اختلاف افکنی و نارضایتی میان شهروندان صحیح نیست
امام جمعه شادگان نیز در این نشست، بیکاری جوانان جویای کار شهرستان را معضل بزرگ شهرستان خواند و گفت:برخورد برخی از مدیران دستگاه های اجرایی با شهروندان، مناسب نیست و ارباب رجوع به درستی تکریم نمی شوند.
حجت الاسلام سیدمجید شرفی، راهیان نور را از ظرفیت های مهم فرهنگی، معنوی کشور دانست و بیان داشت:شادگان به عنوان شهری که در مسیر کاروان های راهیان نور قرار دارد می تواند از این ظرفیت معنوی بهره ببرد.
نماینده مردم شادگان نیز در ادامه سخنانش گفت:با وجود ظرفیت های فراوان اقتصادی در شهرستان، رفع بیکاری جوانان به موضوع مهم تبدیل شده است.
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد از آغاز تعویض خط ۴۰ اینچی تامین آب شرب شادگان با خط لوله ۵۲ اینچی خبر داد و گفت:تلاش می کنیم، این خط تا تابستان سال ۹۶ بهره برداری شود.
وی ادامه داد:همچنین بندر شادگان از بندر کالای ملوانی به بندر تجاری ارتقاء یافته که این مهم می تواند علاوه بر افزایش صادرات کالا نقش مهمی در اشتغال جوانان بومی شهرستان ایفا کند.
استاندار خوزستان روز شنبه در سفر شهرستانی خود به شهرستان شادگان از روند توسعه و تامین زیرساخت های تالاب بین المللی شادگان دیدن کرده بود.
شهرستان شادگان در فاصله ۹۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

 

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.