امام جمعه شادگان: تریبون نماز جمعه منتصب به هیچ جناح سیاسی نیست

عصر جنوب – asrejonoob.ir: امام جمعه شادگان تریبون نمازجمعه را یک تریبون مردمی  دانست و گفت: این تریبون منتصب به هیچگونه جناح سیاسی نیست، بلکه یک تریبون الهی، ولایی و مردمی است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید مجید شرفی پیش از ظهر امروز پنج شنبه جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه یکی از مهمترین پایگاههای فرهنگی، سیاسی واجتماعی به شمار می رود که این پایگاه باعث ایجاد اتحاد وانسجام هر چه بیشتر در بین مسلمین شده است.

وی افزود: پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران بعد از انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از همه خدمتگذاران نهاد نماز جمعه در سراسر کشور است.

امام جمعه شادگان ادامه داد: این سالروز یک ظرفیت بسیار خوب برای بیان اهمیت نماز جمعه و بیان فعالیت ها و کارکردهای نماز جمعه در شهرستان شادگان است که امیدواریم که در این روز با همکاری مردم، مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه بتوانیم برنامه های متنوعی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه سنگر دشمن شکن و پشتوانه دینی و اعتقادی اسلام است که باید به عنوان نماد وحدت امت اسلامی باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: همواره حضور پرشور مردم با بصیرت و آگاه در نمازجمعه موجب یأس و ناامیدی دشمنان و بالا بردن بصیرت دینی و انقلابی مردم شده است. نماز جمعه شهرستان شادگان یکی از باشکوه ترین نمازهای جمعه در سطح استان است که جای شکرگزاری دارد.

امام جمعه شادگان ضمن قدردانی از تعامل و همکارشی و همراهی رسانه ها از جمله خبرگزاری ها و مطبوعات در انعکاس اخبار نماز جمعه شادگان، خبرنگاران را سربازان بی‌منت مردم دانست که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.