برای سومین سال متوالی؛ رئیس شورای اسلامی شهر دارخوین ابقا شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: محسن آلبوبالدی رئیس شورای اسلامی شهر دارخوین ابقا شد و برای سومین سال متوالی سکان شورا را در دست گرفت.
در جلسه دوشنبه‌شب شورای اسلامی شهر دارخوین، محسن آلبوبالدی رئیس شورای شهر دارخوین در سمت خود ابقا شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دارخوین در حاشیه این جلسه اظهار کرد: جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر دارخوین با حضور حریفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شادگان برگزار و محسن آلبوبالد با اکثریت قاطع آرا برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر اسلامی دارخوین منصوب شد.

یعقوب آلبوبالدی، نتیجه رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید را بدین شرح اعلام کرد: محسن آلبوبالد با پنج رای، مجددا به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد و یعقوب آلبوبالد نیز با همین تعداد رای به عنوان نایب رئیس، امیر جاسمی نیز با پنج رای به سمت مسئول امور مالی «خزانه دار» و حسین آلبوبالد نیز با پنج رای، به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

وی با اشاره به انسجام کامل بین اعضای شورا تأکید کرد: وجود قاطعیت آرا در انتخاب هیئت‌رئیسه نشان از همدلی و یکپارچگی اعضای شورا دارد که نمونه مشابه آن را در کمتر شهری می‌توان یافت.

آلبوبالدی در پایان با ابراز خرسندی از وضعیت شورا خاطرنشان کرد: شورای شهر دارخوین از کم حاشیه‌ترین شوراهای استان است و هیچ کدام از اعضا هیچ چشمداشتی به کرسی ریاست آن ندارند چرا که با نصب العین قرار دادن خدمت به مردم محروم دارخوین توانسته‌ایم بستر مناسبی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های عمرانی شهردار ایجاد کنیم که این فضای مناسب می‌تواند برای دیگر شوراهای شهر استان الگوی مناسبی باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.