اعتبار ۱۰ هزار میلیاردی برای ساحل‌سازی تالاب شادگان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شادگان گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری خوزستان در هفته دولت برای ساحل‌سازی تالاب شادگان اختصاص یافت.

بهروز فرج‌اللهی اظهار داشت: سال گذشته بیش از۵۰۰هزار نفر از تالاب شادگان بازدید کرده که با ساحل‌سازی تعداد گردشگران در این منطقه را افزایش می‌دهیم.
وی افزود: تالاب شادگان یکی از تالاب‌های عظیم در سطح کشور است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان به جذب سرمایه به شهرستان شادگان کمک شایانی کند.
فرماندار شادگان گفت: مساحت تالاب شادگان بیش‌از پنج هکتار بوده که بیشتر گردشگران از طریق قایق به بازدید این تالاب زیبا می‌پردازند.
وی عنوان کرد: ایجاد بازارچه و سنگ‌فرش محوطه تالاب در حال اجرا است و پس از اجرای فاز اول ساحل‌سازی به اجرای فاز دوم می‌پردازیم.
فرج‌اللهی با اشاره به ضعف عمیق زیرساخت‌های تالاب شادگان اظهار داشت: اقدامات خوبی از سوی رفع مشکل زیرساختی تالاب شادگان از سوی استانداری و فرمانداری شادگان صورت گرفته است.
وی افزود: در عید سال گذشته بیش از۲۰۰هزار نفر گردشگر از تالاب زیبا شادگان دیدن کردند.
فرماندار شادگان گفت: برنامه‌های خوبی برای جذب سرمایه و اشتغال جوانان شادگانی از طریق ساحل‌سازی این تالاب با ارزش در دستور کار است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.