بازارچه‌های فروش محصولات ته‌لنجی در شادگان احداث میشود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شادگان از احداث بازارچه‌های فروش محصولات ته‌لنجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، به‌منظور جانمایی و اجرایی کردن تدابیر ویژه استاندار خوزستان در خصوص راه‌اندازی بازارچه‌های فروش محصولات ته‌لنجی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان شادگان، ظهر امروز مسئولان شادگان از نقاطی چون سه راهی ورودی بندر شادگان، سه راهی دارخوین، سه راهی خوردورق و بازار روز شادگان بازدید کردند.

فرماندار شادگان در این بازدید از احداث بازارچه‌های فروش محصولات ته‌لنجی در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه احداث این بازارچه‌ها فرصت‌های شغلی خوبی را برای مردم بومی منطقه به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: با همت و تلاش استاندار خوزستان و در راستای اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان، تمهیداتی برای ساخت این بازارچه‌ها اتخاذ شده است.

بهروز فرج‌اللهی، بندر شادگان را از ظرفیت‌های مهم شهرستان دانست و بیان کرد: این بازارچه‌ها به‌منظور ساماندهی بازارچه دستفروشان، خرمافروشان و بازارچه فروش محصولات ته‌لنجی بندر شادگان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این بازارچه‌ها و تاثیر فروش محصولات ته‌لنجی در زمینه اشتغالزایی جوانان و توسعه بسترهای اقتصادی این شهرستان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها نقش بسزایی در توسعه شهرستان خواهد داشت و می‌تواند فرصت مطلوبی در کاهش نرخ بیکاری این شهرستان باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.