ماهی فروشان دستفروش در شادگان جمع آوری شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست شهرداری شادگان از جمع‌آوری ماهی فروشان دستفروش و انتقال آنان به بازارچه ماهی فروشان خبر داد.

حسن مزبانی‌پور اظهار کرد: دستفروشی ماهی فروشان خیابان شهید بهشتی این شهر که سالیان سال در این خیابان ایجاد سد معبر نموده‌اند و تردد وسایل نقلیه در این خیابان با مشکل مواجه بود که شهرداری شادگان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان دستفروشان این خیابان را پس از جمع‌آوری به داخل بازارچه ماهی فروشان منتقل کردند.

وی اجرای طرح ساماندهی دست فروشان و سد معبر‌ها در شهر شادگان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و این طرح از دیروز در مرکز این شهر آغاز شده و در دست اجرا است.

سرپرست شهرداری شادگان با اشاره سازماندهی دستفروشان در سطح شهر خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهر عدم سازماندهی دستفروشان است که در این خصوص در تلاش هستیم در اسرع وقت ممکن دست فروشان از سطح شهر جمع آوری و به محل مورد نظر انتقال یابد.

‌وی اجرای طرح ساماندهی دست فروشان و سد معبر‌ها در شهر شادگان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و این طرح از دیروز در مرکز این شهر آغاز شده و در دست اجرا است.

‌مزبانی‌پور در پایان گفت: سدمعبر از جمله مسائلی است که همه شهروندان کم و بیش نسبت به آن واکنش نشان می‌‌دهند اما باید به دنبال راهی منطقی برای خروج از بحران سد‌معبر و سامان دادن چشم‌انداز خیابان‌های شهر باشیم که این امر نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.