افتتاح پروژه رفاهی مسکن ۲۰۰ واحدی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر/دکتر پهلوانی در آیین افتتاح:در مجموعه امیرکبیر توجه به منابع انسانی به مثابه سرمایه شرکت اهمیت ویژه ای دارد

پروژه رفاهی مسکن ۲۰۰ واحدی کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بندر ماهشهر؛ همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی( ع)توسط دکتر پهلوانی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر افتتاح شد.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در توضیحاتی درباره اهداف این پروژه از کارکنان شرکت به عنوان “سرمایه های انسانی” یاد کرد و گفت:
در پتروشیمی امیرکبیر توجه به موضوعات مرتبط با منابع انسانی و نیازهای کارکنان شرکت در کنار تولید و حتی فراتر از امر تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر؛ دکتر پهلوانی در همین زمینه ،تامین مسکن مناسب را یکی از نیازهای اساسی انسانی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به همین مسئله و نیز ماهیت سرمایه ای نیروی انسانی تلاش کردیم تا موضوع مسکن و دغدغه تامین آن را برای بخشی از کارکنان رفع کنیم.

پهلوانی همچنین ابراز امیدواری کرد: امروز این مجتمع ۲۰۰ واحدی را افتتاح کردیم تا توانسته باشیم گامی در راستای تامین نیازهای نیروی انسانی شرکت برداریم.همچنین امیدواریم تا با اتکال به خداوند در ادامه مسیر، گام های دیگری را به منظور تامین نیازهای مرتبط با منابع و سرمایه های انسانی مجموعه برداریم.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و هیات همراه در این مراسم همچنین از واحدهای پروژه ۲۰۰ واحدی بازدید کرده و اولین کلید یک دستگاه آپارتمان از این مجموعه را به یکی از کارکنان شرکت به نمایندگی از سایر همکاران اهداء کردند.

در انتها پیمانکار پروژه مسکن ۲۰۰ واحدی و مدیر پروژه نیز از تلاش و پیگیری مجموعه مدیریتی امیرکبیر در طول چند ماه گذشته در جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری از منازل مسکونی تشکر کردند.

پروژه مسکن ۲۰۰ واحدی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر با صرف نیروی ۲ میلیون و پانصد هزار نفر روز در مساحتی به وسعت ۲۷۵۰۰مترمربع در قالب ۱۴ بلوک ساختمانی ساخته شد و با تلاش های بی وقفه تیم مدیریتی جهت تکمیل پروژه؛هفتم اسفندماه ۹۹ به بهره برداری رسید.

مطالب پیشنهادی