دختر محمد کیانوش راد: دو هفته است از وضعیت پدرمان بی اطلاعیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: ساجده کیانوش راد، دختر بزرگ محمد کیانوش راد، فعال سیاسی، نماینده اهواز در مجلس ششم و عضو سابق و ارشد حزب اتحاد ملت از بی خبری دو هفته‌ای از محل بازداشت پدرش خبر داد و از برخی نزدیکان پدرش گلایه کرد.

به گزارش عصرجنوب او در صفحه‌ی مجازی خود نوشت: دو هفته گذشت از روزی که بدون هیچ توضیحی، بدون اشاره به اتهام، فقط با یک حکم بازداشت ما را از او محروم کردند! سه بار تماس کوتاه در حد سلام و احوال پرسی، بی آنکه به محل بازداشت اشاره ای شود! ما پیگیری حقوقی و قضایی از طرق قانونی را پیش گرفتیم، همانطور که توصیه اش بود و حتما هست !

ساجده کیانوش راد همچنین با گلایه از برخی نزدیکان پدر خود نوشته است: همراهی و یاری دوستانمان دلگرممان می‌کرد و می‌کند و جبران بی مهری دوستانی است که از ترس یا منفعت خودشان را به ندیدن و نشنیدن زدند.

او همچنین نسبت به بحران اخیر خوزستان واکنش نشان داده و در مورد پدر آورده است: نمیدانم از اخبار خوزستان و تکرار مصیبتِ حاصل بی‌تدبیری‌ها مطلع است یا نه، که اگر بود یقیقا نه تنها دست به قلم شده بود که بار سفر به استان می‌بست برای همراهی و کمک به همشهری‌هایش!

که اگر بود مادرش را در آستانه سالگرد پدربزرگ تنها نمی‌گذاشت

که اگر بود … #اللَّهُمَّ_فُکَّ_کُلَّ_أَسِیرٍ

مطالب پیشنهادی