عدم شفافیت در منطقه آزاد اروند

عصر جنوب: سیدحسین دهدشتی با اشاره به اینکه به دلیل مشغله زیاد معمولا هنگامی که بحرانی رخ می دهد وارد عرصه می شویم، اظهار کرد: در روزهای گذشته یکی از هنرمندان مطرح کشورمان فوت کرد و خیلی از جوانان به صورت خودجوش برنامه هایی را در این خصوص اجرا کردند. این موضوع برای ما پیام خوبی دارد و پیام آن نشان دهنده لزوم افزایش ارتباط ما با مسئولان است.

وی عنوان کرد: ۶۰ درصد بودجه کشور از فروش نفت است که متاسفانه تاکنون با کاهش قیمت در بازار جهانی روبرو بوده ایم. به همین دلیل با توجه به کاهش بودجه در حوزه نفت، سال آینده تحولاتی در حوزه بین الملل رخ می دهد زیرا کشورهایی که عضو اوپک نیستند نفت بیشتری را استخراج کرده اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه با عرضه زیاد نفت قیمت آن در بازار جهانی در حال کاهش است به همین دلیل این موضوع، لزوم برنامه ریزی برای عملیاتی کردن هرچه بیشتر اقتصاد مقاومتی در کشور را نشان می دهد.

وی با اشاره به وجود سازمان منطقه آزاد اروند در شهرهای آبادان و خرمشهر که قرار بود آسیب های جدی جنگ در این دو شهر را از بین ببرد، بیان کرد: متاسفانه بودجه سازمان منطقه آزاد اروند شفاف نیست به همین دلیل انتظار می رود باید نظارتی جدی در این خصوص از سوی مسئولان انجام شود.

دهدشتی با بیان اینکه به دنبال تصمیم دولت، اداره برخی ادارات استان به منطقه آزاد اروند محول شده است، تاکید کرد: در برخی ادارات آبادان مدیریت دوگانه شده تا جایی که بعضی از مسئولان احساس می کنند دو رئیس دارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منطقه آزاد اروند باید به کار اصلی خود بپردازد و ادارات باید با نماینده دولت هماهنگ باشند ولی در شرایط فعلی دوگانگی صورت گرفته که انتظار داریم با دخالت جدی استاندار و مسئولان ارشد دولت این دوگانگی از بین برود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.