توافق ۲۵۰ میلیارد تومانی منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در جلسات اخیر منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان با کمک نزدیک ۲۵۰ میلیارد تومانی این سازمان به این موافت شد.

علیرضا آموزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به برگزاری آخرین جلسه مشترک سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده متبوع خود اظهار کرد: در این جلسه زمانی؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، کعبی؛ قائم مقام این سازمان، فروزنده؛ عضو هیئت مدیره این مجموعه و جمعی از مدیران و معاونان دانشکده علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در این جلسه آخرین توافق‌های صورت گرفته در زمینه کمک سازمان منطقه آزاد اروند به دانشکده علوم پزشکی آبادان و جزییات این توافق‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منطقه افزود: در جلسات اخیر میان این دو مجموعه و به‌ویژه بعد از حضور و  البته تاکید وزیر بهداشت در منطقه، برای هزینه کردن مبلغی نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان به منظور ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی جنوب غرب خوزستان توافق صورت گرفت.

آموزنده ادامه داد: این ۲۵۰ میلیارد تومان به منظور هزینه کردن در پروژه‌های مختلف بهداشتی و درمانی در سال ۹۴ و ۹۵ تخصیص داده شد.

وی در ادامه از مصوبات و توافق‌های صورت گرفته در آخرین جلسه برگزار شده میان مسئولان منطقه آزاد اروند و رئیس و معاونان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت و خاطرنشان کرد: در این جلسه پیشرفت فعالیت‌های مرتبط با موافقت‌نامه‌های فی ما بین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و دستور پیش‌پرداخت موافقت‌نامه‌های یادشده توسط مدیرعامل منطقه آزاد اروند صادر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: در همین جلسه مقرر شد کارگروهی به منظور نهایی کردن سفارش خرید آمبولانس‌های جدید تشکیل شده تا این کارگروه در اسرع وقت نسبت به تشریفات مناقصه آن‌ها اقدام لازم را صورت بدهند.

وی همچنین هزینه خرید ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید از سوی منطقه آزاد اروند را حدود ۱۴ میلیارد تومان تخمین زد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.