پل خریبه و کفپوش ورودی مینوشهر دهه فجر افتتاح می شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس شورای شهر مینوشهر گفت: دو پروژه پل خریبه و کفپوش ورودی شهر برای افتتاح در دهه فجر آماده هستند.

امید اسکندری از فعالیت های خوب عمرانی توسط منطقه آزاد اروند و شهرداری این شهر خبر داد و عنوان کرد: با تلاش شهردار مینوشهر و با انجام مصوبات شورای اسلامی شهر و همچنین حمایت مدیران و مهندسان سازمان منطقه آزاد اروند پروژه های متعددی در مینوشهر در حال اجرا هستند.

وی به پروژه های در حال انجام در این شهر اشاره کرد و افزود: ساخت پل خریبه، کفپوش بازار شهر، جدول گذاری وآسفالت قبرستان جرف، آسفالت مناطق مزرعه، شلیحه، چومه، جیارعبدالامام، احمد عمران، روشنایی ساحل اروند صغیر، کاشت فضای سبز دو طرف اروند صغیر و دو طرف خیابان امام رضا، کفپوش آیلند وسط از فلکه دوم فرودگاه تا ورودی شهر از پروژه های در حال انجام در مینوشهر هستند که تا پایان سال جاری شاهد اتمام آنها خواهیم بود.

رئیس شورای شهر مینوشهر به دو پروژه که در دهه فجر امسال در مینوشهر به بهره برداری می رسند نیز اشاره کرد و گفت: پل خریبه و کفپوش ورودی شهر برای افتتاح در بهمن ماه آماده هستند.

رییس شورای اسلامی مینوشهر در پایان خطاب به شهردار این شهر گفت: از شهردار مینوشهر که توانسته در این مدت از تصدی شهرداری این شهر خدمات خوبی را به مردم مینوشهر ارائه کند تشکر کرده و خواستار این هستیم که شهرداری مراسم بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر به خصوص سالروز ورود امام راحل به میهن عزیز اسلامی را باشکوه تر از سال گذشته برگزارکند.

– مهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.