فرماندار: معادن شن و ماسه رامشیر در آستانه نابودی هستند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار رامشیر گفت: به دلیل چند متولی بودن رسیدگی به معادن شن و ماسه در شهرستان رامشیر بسیاری از این معادن در حالت غیر فعال و یا نیمه فعال قرار گرفته اند.

سعید فیوضی عنوان کرد: معادن شن و ماسه یکی از ظرفیت های خدادادی در منطقه رامشیر محسوب می شوند که در صورت استفاده صحیح  از همه پتانسیل های این معادن می توان درصدی از نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش داد.

وی افزود: متاسفانه در این زمان به دلیل چند متولی بودن، رسیدگی به این معادن بسیاری از آنها در حالت غیر فعال و یا  نیمه فعال قرار گرفته اند و هیچ کدام از شرکت های مدعی، فعالیتی در زمینه رفع مشکلات این معادن انجام نمی دهند.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه غیر فعال شدن هر یک معدن به معنای بیکار شدن کارگران آن و افزایش معضل بیکاری در شهرستان است، گفت: به طور حتم رسیدگی به وضعیت معادن این شهرستان پس از اشتغالزایی به افزایش روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر گذار است.

فیوضی بیان کرد: خوشبختانه به رغم اینکه این شهرستان در زمره شهرستان های محروم استان قرار می گیرد، آمار جرائم و بزهکاری در آن بسیار پایین است و این مسئله نشان از فرهنگ بالای مردم این منطقه دارد.

وی اظهار داشت: برنامه های فراوانی به منظور توسعه و رشد فضاهای تفریحی، فرهنگی و عمران شهری در این شهرستان در حال انجام  است که امیدوار هستیم انجام چنین طرح هایی منجر به آسایش شهروندان شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.