رطوبت هوای خوزستان به ۹۱ درصد رسید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با بروز پدیده شرجی در استان خوزستان زندگی در شهرهای مختلف این استان مختل شد.

با بروز پدیده شرجی در خوزستان زندگی در شهرهای مختلف این استان مختل شد.

این پدیده که از روز گذشته در بیشتر شهرهای خوزستان به وجود آمده در برخی از نقاط به بالای ۹۰ درصد رسید که این موضوع سبب اخلال در زندگی روزمزه مردم شد.

وقوع پدیده شرجی در خوزستان، طی دیروز و امروز به حد بالایی رسیده به طوری که بالاترین میزان رطوبت در شهرستان شادگان  بالای ۹۱ درصد بوده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان،امروز رطوبت نسبی در بستان و امیدیه ۸۹ درصد، آبادان و اهواز ۸۸ درصد، ماهشهر ۸۷ درصد، گتوند ۸۳ درصد، بهبهان و هندیجان ۷۹ درصد، آقاجاری ۷۷ درصد و دزفول ۷۶ درصد رسید، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دما در استان در شهرهای آبادان و شادگان با ۴۸ درجه سانتیگراد و حداقل دما در دهدز و ایذه ۲۵ درجه گزارش شده است.

کوروش بهادری نوسان دمایی در شهر اهواز را بین ۴۶ و ۳۱ سانتیگراد اعلام کرد و گفت: با توجه به رطوبت بالا تغییرات دمایی زیادی در استان نخواهیم داشت و تا روز یکشنبه دما در همین حد باقی خواهد ماند.

مردم خوزستان از اواخر تیر ما با افزایش دما و شرجی شدید مواجه بوده‌اند به طوری که در برخی از نقاط این استان رطوبت به بالای ۹۵ درصد رسید.

همچنین در بعضی از روزها دمای برخی شهرها به بالای ۵۳ درجه رسید که این موضوع برای نخستین بار از سوی هواشناسی خوزستان تایید و اعلام شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.