سفر استاندار به رامهرمز؛ از پروژه پل کمربندی رامهرمز – بهبهان تا تاکید بر درآمدزایی شهرداری ها

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان در سفر امروز خود به شهرستان رامهرمز بر لزوم تسریع در بهره برداری پروژه پل کمربندی رامهرمز – بهبهان تاکید کرد.

غلامرضا شریعتی در جریان سفر به رامهرمز در حاشیه بازدید از پروژه پل کمربندی رامهرمز -بهبهان از وضعیت روند ساخت این پروژه انتقاد و اظهار کرد: هرچه سریعتر این پروژه باید فعال و پیگیری ها ومکاتبات لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین این پروژه باید در قالب پروژه های استانی قرار گیرد و در چارچوب پروژه های استان با نظارت و تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

شریعتی همچنین در بازدید از پروژه پارک کوهستان که از سال ۸۶ راکد مانده است، تصریح کرد: ظاهرا در میان مدیران این شهرستان اعتقادی برای انجام پروژه پارک کوهستان وجود نداشته، در صورتی که پیشرفت و به بهره برداری رسیدن این پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند شهرستان رامهرمز را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کند.

وی با اعلام حمایت از پروژه های عمران شهری به اهمیت این پروژه ها در توسعه شهر اشاره و خاطرنشان کرد: ما حاضر به تخصیص ۵۰ درصد اعتبار ساخت پروژه های عمران شهری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم. البته این امر در صورتی انجام می شود که ۵۰ درصد دیگر هزینه های مورد نیاز برای پروژه توسط دستگاه متولی یعنی شهرداری ها پرداخت شود.

شریعتی حمایت از پروژه های عمران شهری را از سیاست های خود در کل استان دانست و خاطرنشان کرد: حتی برای پروژه هایی که تا سقف ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند نیز آمادگی پرداخت ۲۵ میلیارد تومان را داریم.

وی خطاب به مسئولان شهرستانی خواستار پیگیری جدی مسائل عمران شهری و صرف زمان بیشتری جهت تکمیل پروژه ها شد و بر لزوم درآمدزایی شهرداری ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید درآمدزایی کنند و صرفا ازاعتبار ارزش افزوده استفاده نکنند.

شریعتی در حاشیه بهره برداری از چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، اعتباراتی برای تکمیل پروژه های این مجموعه اختصاص می یابد.

وی در حاشیه بازدید از بیمارستان تعطیل امام خمینی (ره) رامهرمز دستور بررسی هزینه لازم برای بازسازی این بیمارستان را داد و اظهار کرد: در صورتی که این هزینه ها به صرفه باشد این بیمارستان باید بازسازی شود.

استاندار خوزستان امروز در سفر به شهرستان رامهرمز از طرح کشاورزی، پروژه پارک کوهستان، پروژه پل کمربندی رامهرمز -بهبهان، بخش های مختلف بیمارستان مادر بیمارستان امام (ره) بازدید کرد. همچنین با حضور وی پروژه های چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز، استخر غدیر و استخر شهرداری به بهره برداری رسید.

پروژه ساخت جاده کمربندی رامهرمز – بهبهان به طول ۵٫۵ کیلومتر و شامل زیرگذر و روگذر و ۲ دهنه پل به طول ۳۰۰ متر است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۳ آغاز شده است. همچنین ایجاد جاده دسترسی مناسب جهت تردد، توسعه فضای سبز، احداث آبشار مصنوعی و … از جمله اقداماتی برای تکمیل پروژه پارک کوهستان رامهرمز بوده است.

استاندار خوزستان همچنین با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان رامهرمز به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • چون خود استاندار بهبهانی هستش رفت اونجا و الی چرا پیگیر جاده مرگ ایذه باغملک و اهواز نشد