نخستین کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در رامهرمز افتتاح می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نخستین کارگاه مستقل آموزشی تولید محور  در قالب پروژه مهر  با حضور مدیرکل کاردانش وزارت آموزش و پرورش  در هنرستان دخترانه علوی شهرستان رامهرمز  افتتاح می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مهمترین هدف تاسیس کارگاه طراحی دوخت با عنوان شهید حمیدی را ورود دانش آموزان به عرصه عملی دانست و افزود: این کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف آشنایی دانش آموزان با بازارکار  در کنار آموزش های تئوری و مدرسه ای افتتاح می شود.همچنین، ایجاد این کارگاه باعث تقویت انگیزه دانش آموزان دختر رشته طراحی دوخت و خیاطی می شود.
محمد تقی زاده با اشاره به مشارکت کامل خیرین در راه اندازی این کارگاه و پرداخت حدود یک میلیارد ریال برای تجهیز آن  اظهار کرد: سود خالص این کارگاه که بالغ بر ۲۰ چرخ خیاطی دارد،  پس از کسر کل هزینه های کارگاه، دستمزد و عوامل صرف امور دانش آموزان شبانه روزی می شود.
لازم به ذکر است، حدود ۱۱۰ دانش آموز در هنرستان دخترانه علوی در رشته طراحی دوخت مشغول تحصیل هستند.
گفتنی است، در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی تولید محور ، همایش معاونان آموزشی متوسطه استان و کارشناسان کاردانش با حضور آذرکیش ، مدیرکل کاردانش وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.