نماینده مردم رامهرمز: کارون بزرگ ربطی به استان یزد ندارد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از منتخبان استان خوزستان در مجلس دهم خواست دغدغه‌ی مردم این استان که معضل ریزگردهاست را در مجلس آینده دنبال کنند.

شمس‌الله بهمئی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز یک شنبه مجلس ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم اظهار کرد: سال ۹۴ سال سیاست و دیپلماسی با هدایت حکیمانه رهبری و دیپلماسی قوی دولت تدبیر و امید بود، در این سال سد تحریم‌ها شکست و عزت ملت ایران بر همگان روشن شد.

وی افزود: برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و حضور با شکوه مردم از دیگر رویدادهای مهم سال گذشته بود که در اردیبهشت ماه تکمیل شد و مردم نشان دادند به شکل قاطع پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

این نماینده مجلس ضمن تبریک به منتخبین مجلس دهم تصریح کرد:‌امیدواریم مجلس آینده پاسخگوی دغدغه‌های مردم که استفاده از گشایش‌های بین‌المللی در حوزه برجام است باشند و بتواند در جهت شعار سال که اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل بود قدم بردارد.

بهمئی دغدغه‌ی اصلی دولت یازدهم را رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری با استفاده از فرصت‌های پیش آمده عنوان کرد و در ادامه از خدمات صورت گرفته و پروژه‌های اجرا شده در حوزه انتخابیه خود و به ویژه از وزرای بهداشت و نیرو ، نفت و راه و کشور و کشاورزی ، علوم و ورزش قدردانی کرد.

وی همچنین خواستار پرداخت خسارت سیل زدگان حوزه‌ی انتخابیه خود شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس نهم، هیات رئیسه مجلس و مسئولان ملی ، استانی و محلی به خاطر تعاملات صورت گرفته در دوران فعالیت در مجلس اظهار کرد: از منتخبان جدید استان خوزستان در مجلس دهم انتظار داریم دغدغه‌ی اصلی مردم که معضل ریزگردها و برداشت آب از سرشاخه‌های کارون است را دنبال کنند.

بهمئی در پایان خطاب به استاندار یزد نیز گفت: کارون بزرگ ربطی به استان یزد ندارد و باید در این باره سنجیده سخن گفته شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.