اعتبارنامه «اقبال محمدیان» نماینده منتخب رامهرمز و رامشیر به وی تقدیم شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با حضور فرماندار، هیات اجرایی و نظارت رامهرمز، اعتبارنامه اقبال محمدیان به وی تقدیم شد.

شب گذشته فرماندار رامهرمز در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت که با حضور نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس برگزار شد، ضمن تبریک موفقیت وی، اظهار کرد: افراد هیئت اجرایی افرادی معتمد بوده و سال‌ها در شهرستان خدماتی را انجام داده‌اند که بر کسی پوشیده نیست و همیشه دستی بر آتش داشته‌اند.

مصطفی سمالی ادامه داد: آنچه برای ما مهم بوده حفظ اصل نظام و ولایت فقیه است که اگر این دو اصل در زندگی ما ایرانیان نباشد زندگی هم لذت‌های فلسفی طبیعی خودش را از دست می‌دهد.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: مشترکاً یک فضای فکری در راستای یک انتخابات سالم، شکوهمند و مردم‌پسند را برگزار کردیم که در حوزه‌های گوناگون فرازهای مختلفی را داشت.

وی افزود: رامهرمز با وجود اینکه که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما انتخاباتی سالم را در این شهرستان برگزار کردیم و اقبال محمدیان به‌عنوان نماینده منتخب انتخاب شد.

سمالی همچنین گفت: طی سال‌های گذشته بحث خط آهن به مرکزیت رامهرمز مطرح بوده که مراحلی را طی کرده است و باید دنبال شود.

نماینده دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد را دنبال کردیم و مقدمات آن فراهم شده است که نیاز به پیگیری‌های بیشتری دارد.

وی افزود: کارخانه کربنات سدیم را نیز به مراحلی رساندیم که با توجه به مشکلاتی در تامین آب مورد نیاز این کارخانه، طرح تولیدی آن قرار است تغییر کند و عملیات احداث آن شروع شود که این هم نیازمند پیگیری زیاد است.

سمالی در پایان ضمن درخواست از نماینده منتخب مبنی بر پیگیری مطالبات مردم در تمامی حوزه‌ها گفت: رامهرمز دارای مردمی با فکر اقتصادی زیاد است که در استان نمونه‌اند اما باید حمایت و پشتیبانی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس در این جلسه اعتبار‌نامه نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به اقبال محمدیان تقدیم شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.