یک انصرافی و یک انتقالی دربین کاندیداهای حوزه رامهرمز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار رامهرمز گفت: با کاهش دو نامزد رقابت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به ۱۸ نفر رسید.

مصطفی سمالی گفت: از ۲۰ کاندیدای تایید‌شده، طی روزهای گذشته یک نفر به نام احمد حمید انصراف داد و یکی دیگر به نام پوران جعفری‌نژاد درخواست انتقال به شهر خمینی‌شهر را داشت.

وی ادامه داد: کاندیدا‌ها باید با آغاز تبلیغات رعایت مسائل تبلیغاتی را بکنند و از چسباندن پوستر بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و دیوارهای سطح شهر جدا خودداری کنند.

فرماندار رامهرمز با اشاره به امنیت انتخابات عنوان کرد: با وجود بخش‌های پراکنده شهرستان سعی کردیم از نیروهای کمکی انتظامی استفاده کنیم که به‌زودی حدود ۳۰۰ نفر نیروی کمکی نظامی وارد شهرستان خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در این شهرستان همیشه از یک شور و هیجان خاصی برخوردار بوده است و همان‌طور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده‌اند که همیشه در صحنه هستند، به امید خداوند حضور خودشان را باز هم در انتخابات نشان خواهند داد.

سمالی در پایان گفت: سفارش من به همه شهروندان رامهرمز این است که با شور و شوق در انتخابات شرکت کنند و با رعایت نظم و قانون که خواسته شهدا و رهبر معظم انقلاب است بتوانیم جامعه‌ای پویا و انتخاباتی سالم و موفق داشته باشیم./ فارس**

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • فقط سید ناصر موسوی به حول و قوه الهی پیروز قاطع انتخاباتیم یا علی