فرماندار: حوادث رامهرمز ناشی از مهاجرت‌هاست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: براساس مشکل این شهرستان موج مهاجرت‌ها بین ۱۲ سال گذشته است که صورت گرفته و باعث به‌وجود آمد تغیر رفتاری شده است.

فرماندار رامهرمز گفت: اساس مشکل این شهرستان موج مهاجرت‌ها بین ۱۲ سال گذشته است که صورت گرفته و باعث به‌وجود آمد تغیر رفتاری شده است.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: چرا باید در قرن ۲۱ در خوزستان که دروازه تمدن است و به‌ویژه در شهر رامهرمز اتفاقاتی بیفتد که همه را درگیر خود کند؟!

وی ادامه داد: اساس مشکل این شهرستان موج مهاجرت‌ها بین ۱۲ سال گذشته است که صورت گرفته و باعث به‌وجود آمد تغیر رفتاری شده است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ مردم قدیمی رامهرمز نتوانسته بر مهاجرین ورودی به شهر تاثیر بگذارد و بحران‌های موجود را به وجود آورده است.

وی افزود: با توجه به حوادث روستای پتک از توابع باغملک و تاثیرات آن در رامهرمز، بسیاری از مسئولان و مردم و بزرگان تلاش کرده و وقت گذاشتند و نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج نیز کمک‌های زیادی کرده‌اند.

سمالی گفت: تاکنون در رابطه با حوادث پتک، تعداد زیادی از عوامل درگیر در حادثه و ایجاد ناامنی و به‌ویژه قاتلان دستگیر شده که پرونده آنها تحت بررسی است.

فرماندار رامهرمز در پایان بیان کرد: متاسفانه برخی افراد مغرض، ذهنیت مردم را خراب و در فضاهای مجازی ایجاد جو نامطلوب می‌کنند و باعث نگرانی مردم شده که به این‌گونه افراد توصیه می‌کنیم با شایعه‌پراکنی و انجام عمل ضدامنیتی تشویش اذعان عمومی نکنند زیرا که با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.