پرسنل آب و فاضلاب رامهرمز، هفت ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: پرسنل آب و فاضلاب رامهرمز، هفت ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گزارش مهر، شمس الله بهمئی یپش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های آبی رامهرمز با حضور وزیر نیرو با اشاره به بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه رامهرمز اظهار کرد: شبکه فاضلاب این شهرستان بسیار نگران کننده است به همین دلیل نیازمند رسیدگی فوری مسئولان برای این معضل قدیمی هستیم.

بهمئی افزود: پرسنل شرکت آب و فاضلاب رامهرمز هفت ماه است که حقوق نگرفته‌اند به همین منظور نیازمند تخصیص اعتبار هستیم زیرا این وضع به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: برخی روستاهای این منطقه آب لوله کشی ندارند و برخی روستا‌ها نیز آب شرب دارند اما متاسفانه این آب قابل دسترس نیست و در برخی مناطق نیز با تانکر آبرسانی انجام می‌شود.

بهمئی با اشاره به لزوم احداث نیروگاه برق عنوان کرد: پایداری برق در برخی مناطق شهر وجود ندارد و باید این وضع برای مردم اصلاح شود.

همچنین محمدرضا شمسایی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان نیز در این مراسم عنوان کرد: طرح‌هایی از جمله شبکه‌های آبیاری که در این منطقه در حال اجرا هستند، حدود ۲۶ هزار هکتار را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی افزود: در بخش بالادست این منطقه، سدی احداث شده که تا حدودی نیاز منطقه را بر طرف می‌کند. در بخش پائین دست نیز با احداث سد انحرافی آب را سمت چپ و راست رودخانه انتقال می‌دهد.

شمسایی، اعتبارات در نظر گرفته شده برای این طرح را ۷۱ میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: بخش زیادی از کانال انتقال آب ساخته شده و به صورت کلی این سد انحرافی شهریور ماه سال جاری وارد مدار می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که روند احداث طرح‌های آبیاری زهکشی در منطقه رامهرمز روی روال عادی به پیش رود در چهار سال آینده همه منطقه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

شمسایی گفت: سازمان جهاد نصر نیز در این منطقه در زمنیه شبکه‌های آبیاری فرعی در حال فعالیت است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.