بیمارستان‌های مادر و امام خمینی رامهرمز ادغام نمی شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: با توجه به بحث‌های زیادی که طی یک سال گذشته تاکنون پیرامون ادغام یا عدم ادغام بیمارستان‌های مادر و امام خمینی(ره) رامهرمز می‌شد، خوشبختانه با موافقت وزارت بهداشت این امر محقق نمی‌شود.

رحیم براتی اظهار کرد: با توجه به بحث‌های زیادی که طی یک سال گذشته تاکنون پیرامون ادغام یا عدم ادغام بیمارستان‌های مادر و امام خمینی(ره) رامهرمز می‌شد، خوشبختانه با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر دو بیمارستان به صورت مستقل به کار خود ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های فرماندار و مسئولان استانی، با اتمام تجهیز و توسعه اورژانس بیمارستان مادر این بخش نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اشاره به بحث سلامت جامعه تصریح کرد: متاسفانه رواج قلیان در پارک‌ها، محله‌ها و برخی از مغازه‌ها تهدیدی برای سلامت جامعه است که نیاز به فرهنگ سازی و برخورد جدی به این معضل در جامعه است.

وی افزود: کشتارگاه دام این شهر نیز مشکل عمده دارد که نیاز به بازنگری جدی در این بخش توسط شهرداری را دارد تا سلامت جامعه به مخاطره نیفتد.

براتی همچنین خواستار عدم توزیع مواد غذایی در بوفه مدارس، جلوگیری از نگهداری دام در سطح شهر و پاکسازی به موقع جداول شهری شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در پایان، با توجه به برخی از مشکلاتی که بعضی از افراد در بخش اورژانس بیمارستان به‌وجود می‌آورند و باعث رعب و وحشت می‌شوند از نیروی انتظامی خواست تا در حفظ و برقراری امنیت واحدهای پزشکی همکاری بیشتری داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.