برگزاری آئین تجلیل از بسیجیان عرصه کار و تولید در شرکت پتروشیمی امیرکبیر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: باحضور دکتر پهلوانی ، مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر و سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهر آئین تجلیل از بسیجیان عرصه ی کار و تولید در این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر،
دراین مراسم؛ دکترپهلوانی ضمن تبریک هفته بسیج کارو کارگری به بسیجیان حاضر در جلسه؛ بااشاره به اینکه رسالت اصلی ما به عنوان تولید کننده،مشارکت در تقویت قدرت ملی کشور است؛از اقتصاد و تولید به عنوان مؤلفه مهم قدرت ملی یاد کرد و گفت:از این منظر است که دشمنان ما برای تضعیف جایگاه کشور،تولید را هدف قرار داده و قطعات صنایع تولیدی را مورد تحریم قرار می دهند و در مراتب بعدی سعی در نفوذ وایجاد تحریک بین جریان های کارگری را دارند تا از این زوایه نیز نه تنها تولید را دچار وقفه کنند بلکه جامعه را با چالش های اجتماعی هم مواجه کنند که البته این مسئله با هوشیاری،تعهد و مسئولیت پذیری کارگران ما خنثی شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیر کبیر در بخش دیگر سخنانش با بیان این که تلفیق واژه بسیج و کارگر با بسیج کارگری آن را به یک گزاره غنی تبدیل می کند؛گفت:بسیج امروزه با شناخت نیازهای کشور، وارد ساحت فعالیت های اجتماعی نیز شده که این فی نفسه اتفاق میمون و مبارکی است و توانسته به دلیل پستانسیل و ظرفیت مردمی بودن در این عرصه نیز خوش بدرخشد.
دکتر پهلوانی باگرامیداشت هفته کاروکارگر خطاب به بسیجیان گفت :امیدوارم که همچنان برای خدمت مسئولانه به حوزه کاری خودتان،خدمت به منافع ملی کشور و تقویت اقتدارملی ما،هرروز شکوفاتر ازدیروز باشید.
سرهنگ پاسدارکریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهر نیز در این مراسم باتبریک هفته کاروکارگری به بسیجیان حاضر در نشست گفت:نقش بسیج درکشورما نقش بی بدیل وکم نظیری است.انعطاف پذیری بسیج سبب شده تا این نیرو در زمینه های مختلف نقش بن بست شکنی ایفا کند. به همین دلیل هم امروز شاهد نقش آفرینی نیروی بسیج دراکثر فعالیت ها هستیم.
سرهنگ بابایی با بیان اینکه نقش بسیج درکاروتولید نیز نقشی اساسی است،گفت:اگر بسیج درسطح اقتصاد و کاروتولید،باتلاش ،مجاهدت وتخصص خود واردعرصه شود؛شاهد رشد وبالندگی مجموعه های تولیدی و اقتصادی خواهیم بود و این نیرو با تلاش و همت مضاعف قطعا می تواند بنگاه های تولیدی را در تسریع تحقق اهداف یاری رسان باشد.
وی ادامه داد: نگاه دشمنان ما قطعا این است که با ناکارآمدکردجلوه دادن اقتصاد وتولید،ما را از حرکت و تلاش برای پیشرفت متوقف کند،دسیسه ای که تنها با خودباوری و تعهد و تلاش از بین خواهد رفت.
سرهنگ بابایی همچنین توصیه کرد:پایگاه مقاومت بسیج بصورت منظم جلسات مشاوره ای مختلفی در حوزه تولید و اقتصاد برگزار کرده و با ارائه راهکارها و ایده ها در جهت تحقق شعار سال پیشگام باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهردرپایان گفت:خبر افزایش بی سابقه ی تولید شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماراخرسند کردوامیدواریم باتلاش ،دلسوزی و با مدیریت خوب و توانمند،این مجموعه به جایگاه متعالی تر دست پیداکند.
این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود؛با اهدای لوح تقدیر به بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی امیرکبیر از سوی دکتر پهلوانی ، مدیرعامل شرکت ، سرهنگ پاسدار بابایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهر ، سروان پاسدار مقدم ،فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید تندگویان بندرماهشهر و دکتر علی جابری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت به پایان رسید.
مطالب پیشنهادی