انجام تعمیرات اضطراری کوتاه‌مدت در پتروشیمی امیرکبیر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است/ هیچ نیرویی از مناطق قرمز جذب نشد

پیگیری‌های خبرنگار نفیرنفت‌ در هاب‌ پتروشیمی ماهشهر نشان می‌دهد، تعمیرات اضطراری که در پتروشیمی امیرکبیر آغاز شده، کوتاه‌مدت بوده و بنا به ضرورت و به‌جهت جلوگیری از توقف تولید و با رعایت بالاترین ضرایب کنترل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز صورت می‌گیرد.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: همچنین در تامین نیرو از شهرهای با وضعیت قرمز نیز هیچ جذب نیرویی انجام نشده است.

به گزارش نفیرنفت؛ اورهال اساسی پتروشیمی‌امیر‌کبیر نیز به زمان دیگری موکول شده و هم اکنون صرفاً تعمیرات اضطراری کوتاه‌مدت جهت جلوگیری از توقف تولید انجام خواهد شد.

جداسازی در ورود و خروج به مجتمع، تامین سرویس جداگانه‌ی ایاب و ذهاب، تامین اقلام بهداشتی فردی، اطلاع‌رسانی محیطی، تب‌سنجی قبل از ورود، حضور مستمر نیروهای اداره بهداشت شرکت و ارائه گزارش روزانه و … از‌جمله موارد رعایت شده در این تعمیرات کوتاه مدت خواهد بود.

مکاتبات لازم با اداره بهداشت منطقه بندرماهشهر در مورد لزوم انجام تعمیرات اضطراری کوتاه مدت و برنامه‌ریزی برای کنترل شیوع کرونا با رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برای کارکنان نیز انجام گرفته است.

همچنین تعمیرات اضطراری کوتاه مدت مربوط به مواردی است که در فضای باز قرار دارد و با این وجود به شکلی برنامه‌ریزی شده تا دستورالعمل ۵۰ درصد حضور به نسبت کل شاغلان شرکت رعایت شود.

مطالب پیشنهادی