جلسه کارگروه ایثارگران پتروشیمی بندرامام با مدیرعامل شرکت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام روز یکشنبه ۱۴ دی ماه بین کارگروه ایثارگران و حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در راستای تنویر و تشریح روند امور اجرایی در خصوص همکاران ایثارگر و آزاده شاغل در شرکت جلسه ای برگزار شد.

طی این جلسه حمیدرضا رستمی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ساماندهی شرکت در تمامی ابعاد و به ویژه در حوزه نیروی انسانی اظهار داشت : ساماندهی نیروی انسانی پتروشیمی بندرامام در بخش های کارفرمایی و پیمانکاری با جدیت تمام در حال انجام است و با تکمیل نمودار سازمانی و اجرای فرآیند آن به صورت کامل این ساماندهی نهایی می شود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه افزود : ما همواره اعتقاد خاص و نگاهی ویژه به همکاران ایثارگر داشته و خواهیم داشت و در همین راستا با عنوان «میزکار» بخش ایثارگران در مدیریت منابع انسانی شرکت تشکیل شده است که در این بخش تمامی تقاضاهای ایثارگران بصورت ویژه مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ایثارگران و خانواده های معزز آنها خاطر نشان کرد : لازمه پیشبرد و توسعه شرکت ، همدلی همه جانبه بین تمامی ارکان مجموعه است و قطع به یقین با حرکت در چارچوب قانون و همچنین با برادری و ایثار می توان بر مشکلات فائق آمد.

مطالب پیشنهادی