به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت / تقدیر از مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش پتروشیمی بندرامام

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز پژوهشگران و فناوران از مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش شرکت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ۲۵ آذرماه حمیدرضا رستمی مدیرعامل این شرکت به مناسبت هفته پژوهش از مرکز تحقیق و توسعه بازدید کرد و  مسئولین  مربوطه ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده ، نمونه هایی از فعالیت ها را به سمع و نظر ایشان رسانند .

طی این بازدید حمیدرضا رستمی بر توجه ویژه همه کارکنان این مجموعه به استراتژی شش گانه مرکز پژوهش که شامل رفع چالش ها و تنگناهای تولید از طریق دانش و فناوری ، توسعه محصولات و گریدهای جدید ، افزایش بهره وری و استفاده بهینه از خوراک ، داخلی سازی مواد شیمیایی ، کاتالیست ها و اقلام مورد نیاز ، کسب دانش فنی فرآیندهای تولیدی و ارتباط مستمر و موثر ذینفعان و مشارکت با سایر مراکز تحقیقاتی تاکید کرد.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تاکید بر تعامل سازنده خطوط تولید و تدارکات با مرکز پژوهش پتروشیمی بندرامام ، هماهنگی همه جانبه این مدیریت ها را در  کمیته ساخت داخل خواستار شد .

شایان ذکر است پترو شیمی بندرامام با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخل کشور و سازندهای مختلف  موفق به بومی سازی مواد شیمیایی مورد مصرف بسیاری در واحدهای عملیاتی شده است.

مطالب پیشنهادی