هدف واترپلوی نفت امیدیه قهرمانی در آسیا است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه هدف تیمش را در مسابقات باشگاه‌های آسیا، کسب عنوان قهرمانی دانست.

رضا مخیلفی گفت: این مسابقات از فردا (دوشنبه) با حضور هفت تیم در تهران آغاز می‌شود و ۲۹ آذرماه به پایان می‌رسد.

وی اظهار کرد: دو تیم از قزاقستان (تیم‌ملی جوانان و آلماتا قزاقستان) دو تیم از ایران (نفت امیدیه و شهیدشهبازی زنجان) و از هر یک از کشورهای عربستان، کویت و افغانستان یک تیم در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه آمادگی تیمش را برای شرکت در این مسابقات خوب ارزیابی کرد و گفت: خدا را شکر بازیکنان‌مان در آمادگی کاملی به سر می‌برند و هیچ مصدومی نداریم.

وی با بیان این‌که هدف‌مان قهرمانی در این دوره از مسابقات است، افزود: امیدوارم با یک‌دلی بازیکنان‌مان بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. نمایندگان قزاقستان، تیم‌های خوبی هستند ولی تلاش ما این است که بتوانیم به فینال مسابقات راه پیدا کنیم و پس از آن هم برای فینال برنامه خاصی داریم. ان‌شاالله گام اول را محکم برداریم و پس از آن برای بازی بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مخیلفی عنوان کرد: به هر حال تیم‌مان خوب است و از نفرات خیلی خوبی هم بهره می‌بریم که از نظر فنی و روحی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. روز گذشته هم تمرین خوبی انجام دادیم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

وی اظهار کرد: برای این مسابقات چهار بازیکن داخلی جذب کردیم که جا دارد از باشگاه‌های سپاهان اصفهان و دانشگاه آزاد بابت همکاری‌ای که در این زمینه با ما داشتند، تشکر کنم. ما توانستیم بازیکنان بسیار خوب و تراز اول ایران را که واقعا می‌توانند نتیجه را در هر بازی تغییر دهند، جذب کنیم و امیدوارم از این مسابقات دست پر برگردیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.