بیش از چهار کیلو تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ در امیدیه/ سارق حرفه ای ر ماهشهر دستگیر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرهنگ سید محمد صالحی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی شش  نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات مقتدرانه با دستیگری سوداگران مرگ موفق به کشف چهار کیلو و ۸۰ گرم تریاک و مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی از مخفیگاه متهمان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند، گفت: شهروندان در صورت داشتن هر گونه اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر موضوع را به فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۱ فقره سرقت در ماهشهر

صالحی عنوان کر: در پی افزایش سرقت قطعات خودرو در یکی از مناطق شهر ماهشهر پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعات و پلیسی موفق  به شناسایی سارق حرفه ای و دستگیری آن با هماهنگی قضایی شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی ابزار سرقت کشف و متهم به منظور تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: با بررسی شیوه و شگرد متهم و مقایسه آن با سرقت های انجام شده قبلی متهم چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۱۱ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

صالحی در پایان اظهار کرد: با شناسایی مالباختگان و دعوت از آن ها تحقیقات تکمیلی انجام و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.