جاسم شریفات بخشدار جایزان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان امیدیه با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان طی حکمی از سوی استاندار، جاسم شریفات را به عنوان بخشدار بخش جایزان معرفی کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان در این جلسه اظهار کرد: بخش جایزان، بخش وسیعی است که با وجود ظرفیت‌های زیاد همچنان دارای کمبودهای زیادی است.

محسن اورکی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و همکاری بخشدار جدید، مسئولان، شوراها و مردم بخش، خدمات رسانی در این بخش هر چه بهتر انجام شود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود بخشدار جدید با شناسایی اولویت‌ها و ارجحیت‌های بخش با هماهنگی فرماندار در جهت توسعه این منطقه تلاش کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان، رعایت احترام و حقوق مردم و تعامل با شوراها و دهیاران را از جمله مهمترین مواردی عنوان کرد که لازم است سرلوحه کار بخشداران قرار گیرد.

اورکی در پایان افزود: امیدواریم قانون مداری سرلوحه کار مسئولان در همه امور باشد تا زمینه برقراری عدالت و خدمات رسانی مطلوب فراهم شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.