نفت امیدیه قهرمان رقابت های سنگنوردی جام فجر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کسب مقام قهرمانی و سوم« انفرادی» و مقام سوم« تیمی» در مسابقات سنگنوردی کشوری جام فجر توسط باشگاه نفت امیدیه
پانزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجروانتخابی تیم ملی دردو استان تهران در ماده سرعت و سیستان و بلوچستان شهرزاهدان در ماده بولدرینگ و سرطناب (لید) با حضور ۱۸استان برگزار شد. که دربخش مردان در ماده سرعت «رضا علیپور» از «باشگاه نفت امیدیه» به مقام قهرمانی رسید، «ایمان احسانی فر از «آتش نشانی نیشابور» به مقام دوم دست یافت و «حمید رضا توزندجانی» نیز از «باشگاه پیام تهران» بر سکوی سوم ایستاد.
درماده « بولدرینگ» در زاهدان «غلامعلی برات زاده» از باشگاه داوودی تهران به مقام نخست دست یافت، «داوود رکابی» از زنجان به مقام دوم رسید و «سید رضا چاشی» از باشگاه نفت امیدیه در جایگاه سوم ایستاد …همچنین «میثاق قزلباش» از باشگاه کاراکال، «سعید صفری» از باشگاه نفت امیدیه و «ابوالفضل حسن پور» از خراسان رضوی به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
در پایان پانزدهمین دوره مسابقات جام فجر و در مجموع امتیازات تیمی سه ماده سنگنوردی « سرطناب»، «بولدرینگ» و «سرعت» دربخش آقایان تیم باشگاه داودی «تهران» و« تیم‌های «زنجان» و «باشگاه نفت امیدیه» به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.