مردم خوزستان، قربانی ضعف مدیریتی مسئولین!

عصر جنوب: اسماعیل جلیلی با اشاره به حادثه دلخراش در جاده مسجدسلیمان اهواز، اظهار کرد: ابتدایی‌ترین خواسته مردم تأمین خدمات عمومی از جمله راه‌ها اینگونه مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و متأسفانه هر چند مدت یک بار شاهد حادثه‌ای هستیم.
وی گفت: علی رغم اینکه اعتبارات لازم برای احداث میانبر در راه مواصلاتی اهواز به ویژه در مناطق حادثه خیز انجام شده اما هنوز مجوز احداث جاده صادر نشده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی افزود: چند سال است که توسط مردم و نمایندگان مجلس اعلام شده که جاده اهواز به مسجدسلیمان گنجایش تردد این حجم خودرو‌ها را ندارد.

وی با بیان اینکه طرح احداث میانبر برای نقاط حادثه خیز این جاده به تصویب رسیده است، تصریح کرد: متأسفانه راه و شهرسازی و محیط زیست آن قدر این موضوع را به تأخیر انداختند که هر روز شاهد کشته شدن تعدادی از هم استانی‌های خود هستیم.

جلیلی با اشاره به تلفات زیاد این جاده و آثار در آن در مردم استان عنوان کرد: برخی مدیران استانی و ملی به دلیل ضعف مدیریتی و ناتوانی خود در اجرای برنامه‌ها سبب تداوم این تلفات هستند.

وی گفت: باتوجه به حوادث اخیر به طور حتم به وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی مربوطه تذکر جدی خواهیم داد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نباید قربانی ضعف‌های مدیریتی افراد شوند، گفت: برخی افراد برای طرح‌های توسعه مانع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه محور اهواز به مسجد سلیمان به دلیل غیر استاندارد بودن جان انسان‌ها را می‌گیرد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ نفر در این جاده کشته شدند و این انصاف نیست در استانی که قرار است موتور مولد اقتصاد کشور باشد، مردم اینگونه کشته شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.