سرانه فضای سبز در مسجدسلیمان به ۶ متر رسید

عصر جنوب: شهردار مسجدسلیمان گفت: در یک سال گذشته استاندارد فضای سبز از چهار مترمربع برای هر نفر به شش مترمربع رسیده است.
خلیل حیدری امروز اظهار داشت: رشد سرانه‌های استاندارد نشان از تعالی شاخص‌های زندگی در یک شهر است و در تلاش انجام‌ شده توانستیم سرانه فضای سبز شهر مسجدسلیمان را با رشد دو مترمربعی مواجه کنیم که این مسئله اعتبار زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز شهر مسجدسلیمان رشد خوبی داشته است، گفت: در شهر مسجدسلیمان در یک سال گذشته استاندارد فضای سبز از چهار مترمربع برای هر نفر به شش مترمربع رسیده است که رشد فزاینده‌ای در سطح فضای سبز به شمار می‌آید.

حیدری با اشاره به اینکه شهرداری مسجدسلیمان برای بهبود شرایط تفریحی مردم تلاش زیادی در دستور کار دارد، افزود: ایجاد پارک و فضای سبز برای تفریح مردم در سطح شهر مسجدسلیمان باعث می‌شود تا روحیه نشاط و شادابی در جامعه تزریق شود و در این زمینه از همه توانمندی شهرداری استفاده می‌کنیم.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: اختصاص اعتبار ویژه از محل اعتبارات جاری شهرداری مسجدسلیمان نشان از اهتمام ویژه در این زمینه است که می‌کوشیم تا ازنظر سرانه در شرایط استاندارد قرار گیریم.

وی ادامه داد: افزایش سرانه استاندارد فضای سبز از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد ولی حفظ کیفیت فضای سبز موجود در شهر مسجدسلیمان نباید از اولویت بیفتد که در این زمینه هر همه تلاش مجموعه فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان تشکر می‌کنم.

حیدری در پایان اظهار کرد: مسجدسلیمان دارای توانمندی‌های زیادی برای توسعه است و یکی از این توانمندی‌ها، رشد شرایط تفریحی و تفرجگاه‌هاست که باید با حمات بخش خصوصی در این زمینه گام برداریم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.