تابع تصمیم فدراسیون برای تغییر زمان دیدار با استقلال هستیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص اعلام رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر مبنی بر تغییر زمان دیدار نفت و استقلال تهران در هفته بیست‌و‌یکم، گفت: باتوجه به این‌که فدراسیون با ما همکاری لازم را داشته است، از این تصمیم آن تبعیت می‌کنیم.

مهران نصیریان‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اعلام سعید فتاحی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر مبنی بر تغییر زمان دیدار نفت‌مسجدسلیمان برابر استقلال تهران در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر و موکول شدن آن به فروردین‌ماه ۹۸، اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون این موضوع را به صورت مکتوب به باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام نکرده ولی  اگر شرایط به گونه‌ای است که باید تاریخ این دیدار تغییر کند ما نیز از تصمیم فدراسیون تبعیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال فدراسیون و سازمان لیگ از قبل می‌دانستند که نمایندگان ایران در آسیا در چه تاریخ‌هایی بازی دارند و سوال من این است که آیا مسوولان اکنون یادشان آمده است که این تیم‌ها در آسیا بازی دارند؟ قاعدتا تغییر زمان بازی به ضرر ما است زیرا برای هر دیدارمان و انجام تمرینات‌مان برنامه‌ریزی داریم و اکنون تیم‌مان آماده است و اگر بازی‌ به تعویق بیفتد، ضرر آن برای ما است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در هر صورت به خاطر این‌که استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگ و نمایندگان ایران در آسیا هستند، به خاطر فوتبال ایران هم که شده است، از تصمیم فدراسیون تبعیت می‌کنیم. همیشه عادت داریم در چنین مواردی گذشت کنیم، در حالی که از برخی باشگاه‌های لیگ برتری که از آن‌ها درخواست تغییر ساعت بازی را داشتیم و با ما همکاری نکردند، گله‌مند هستیم. اکنون نیز به خاطر این‌که فدراسیون با ما همکاری لازم را داشته است، با تصمیم آن‌ مبنی بر تغییر زمان دیدار با استقلال تهران تبعیت می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی