آغازعملیات اجرایی احداث جاده کمربندی مسجدسلیمان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با حضوراستاندارخوزستان عملیات اجرایی احداث جاده کمربندی مسجد سلیمان آغاز شد.

غلامرضا شریعتی ،استاندار خوزستان گفت: امیدواریم این پروژه و پروژه های دیگری همچون طرح ها و پروژه های فرودگاه، کارخانه آلومنیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان در آینده ایی نه چندان دور، توسعه و آبادانی را در این شهرستان به ارمغان آورند.

وی با اشاره به اینکه خواسته مردم مسجدسلیمان احداث جاده میانبر برای این شهر است، افزود:احداث جاده کمربندی، مقدمه ایی برای احداث جاده میانبر است و به طور حتم با ایجاد جاده میانبر، با قرار گرفتن مسجدسلیمان در مسیر جاده ترانزیتی بین دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری، شهرستان از حالت بن بست خارج می شود و در مسیر توسعه قرار می گیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه در احداث جاده میانبر مسجدسلیمان، باید نظرات اقشار مختلف شهروندان مسجدسلیمان لحاظ شود، افزود: باید به گونه ایی عمل شود که مناطق بیشتری از جاده میانبر بهره مند شوند و رضایت مردم جلب شود.

شریعتی اظهارامیدواری کرد که با حمایت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و سایر مسئولان، عملیات اجرایی جاده کمربندی طبق برنامه ریزی انجام شده با سرعت و با کیفیت رضایت بخشی به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان در خصوص پیگیری جدی پروژه های شهرستان مسجدسلیمان از جمله پروژه های پتروشیمی ،آلومینیوم و فرودگاه اظهار کرد: با پیگیری مجدانه ایی که صورت گرفته است در پروژه های پتروشیمی و آلومینیوم پیشرفت های خوبی انجام شده است و ان شا الله با حل مشکلات احداث فرودگاه مسجدسلیمان، به زودی کلنگ سالن ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان را به زمین خواهیم زد.

وی با اشاره به دوران طلایی و درخشان گذشته مسجدسلیمان و خدمات زیادی که این شهرستان به ایران اسلامی داشته است، بیان داشت: هم اکنون وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران و مسئولان این است که این خدمات را پاسخ دهیم و جبران کنیم و با تعامل و همدلی افق روشن و توسعه مسجدسلیمان را رقم بزنیم

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.